RE: [Czuwaj] władze ZHP 1920 i 1936

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
Śro, 6 Cze 2007, 14:23:39 CEST

Takie zmiany są planowane właśnie w roku 2009.
Projekt Statutu ZHP obecnie opracowywany to zakłada.

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Wednesday, June 06, 2007 2:10 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] władze ZHP 1920 i 1936

06 Jun 2007 13:49:56 +0200, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):
> 1920 r.
> liczebność - 29 516 członków
> "Władzami Z.H.P. są:

Niesamowite!

Czyli jednak awangardą byliśmy eh :)

1. RADA była zarządem.
2. NACZELNICTWO (organ wykonawczy) był od działań operacyjnych
3. RADA wymieniała swój skład co pewien czas.

A ja tu chwalę Francuzów AD 2007 i ich rozwiązania. :)
Po powrocie z seminarium w Danii powyższe rozwiązanie wydawało mi się
fikcją jak na nasze warunki. Teraz, kiedy wiem że w Polsce już tak
było, pytam jasno:

Ryszard, czy do 2009 roku takie zmiany sa mozliwe? Czy następny zjazd
mógłby coś takiego uchwalić?

Pomijam zupełnie osobowość prawną chorągwi, która powinna mieć wpływ
JEDYNIE na sprawy majątkowo-finansowe.

Więc?

g00rek