[Czuwaj] Zapis

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Sob, 9 Cze 2007, 21:11:07 CEST

Zastanawiam się i zastanawiam... czego tak naprawdę się czepiacie?
Kilku harcerzy którzy robią pompki, zjeżdzają na linach albo ćwiczą reakcje
samoobronne?
Ehhhh..... Czy nigdy nie chodziliście do lasu i nie ćwiczyliście i nie
bawiliście sie w wojsko? Czy jesteście tylko mocnymi teoretykami i wiecie
jak mówić a nie wiecie jak robić.
Sami wiecie że często i gęsto nie ma czym przyciągać nowych ludzi do ZHP. O
tym zresztą świadczą statystyki po ostatnim Spisie.
Jak tak dalej będziecie negatywnie patrzeć na takie rzeczy to może
wszystkiego zakażmy i tylko siedźmy grzecznie w kręgu i to też najlepiej
daleko od ogniska bo może sie nam krzywda stać.

Jak macie lepsze pomysły co robić na zbiórkach dla prawdziwych facetów to
prosze o pomysły - ale takie które sami wdrażacie - a nie tylko tworzycie w
głowach.

Pozdrawiam,

Łukasz Pierzchalski, phm

P.S. Z tym filmem nie mam nic wspólnego, nie występowałem w nim, ani nie
znam tych ludzi.