[Czuwaj] Zapis

Zuzanna Zaleska zuza w zhp.waw.pl
Sob, 9 Cze 2007, 21:57:27 CEST

09-06-07, Łukasz Pierzchalski <admin w torun.zhp.pl> napisał(a):
> g00rek wystarczyło mniej ironii z Twojej strony i byłoby OK.
> A tak naprawdę to robicie z igły widły.
O, zdecydowanie się nie zgodzę.

Chcemy, żeby to, co robimy w harcerstwie, w tym wypadku - w drużynach
wędrowniczych było Z SENSEM, tak? Żeby służyło, rozwojowi, wychowaniu.
A wychowywać mamy do pokoju.

To znaczy trochę więcej niż budowanie wałów przeciwpowodziowych i
uwzględnienie drużyny w strukturze obrony cywilnej. Chodzi o szacunek
do człowieka, dla jego życia i godności, bo to są fundamenty pokoju. A
temu z pewnością nie służy mierzenie do siebie z pistoletu na
zbiórkach. Jest zatem BEZ SENSU.

Jasne, ktoś powie, że to drobiazg, że drobnostka. Cóż, wydaje mi się,
że w harcerstwie przez małe rzeczy możemy z powodzeniem mówić o
wielkich.

Pozdrawiam serdecznie,
phm. Zuzanna Zaleska
Hufiec Warszawa Żoliborz