[Czuwaj] grupy wiekowe - by³o HSR

Nie, 10 Cze 2007, 18:13:27 CEST

Dnia niedziela, 10 czerwca 2007, harclot w poczta.onet.pl napisa³:

> Zauwa¿y³em ¿e ci co uzywaj± okreslenia
> "grupy wiekowe", bardzo czêsto
> determinuj± kwestie metodyczne wiekiem metrykalnym
> a nie poziomem rozwoju harcerskiego.

To bardzo rozs±dne podej¶cie. bowiem charakterystyczne formy aktywno¶ci, na
których bazuj± metodyki s± dostosowane do rozwoju psychofizycznego, a ten z
kolei jest zwykle skorelowany z wiekiem metrykalnym. To ostatnie mniej lub
bardziej dzia³a w konkretnym osobistym przypadku, ale lepszego ni¿ wiek
metrykalny wyró¿nika nie widzê.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-¯oliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choæ droga jest bez koñca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, ¿e mam powody by drogi swej nie zmieniaæ"