[Czuwaj] Zapis - takie luźne uwagi

Nie, 10 Cze 2007, 20:01:35 CEST

Dnia niedziela, 10 czerwca 2007, michałk napisał:

> Przyczepiliście się do filmu na którym:
> Harcerze ubrani w USy "bawią się" (jak sami napisali)
> - w zajęcia z samoobrony (obezwładnianie przeciwnika)
> - zajęcia linowe (zjazdy, tyrolki, mosty)

A hełmy zakładają na te zajęcia po co? Dla ozdoby? Czy może dlatego, że jest
to najtańsze, praktyczne nakrycie głowy?

Po co zakładają te kominiarki? Czy to nie przypadkiem zbędny wydatek?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"