[Czuwaj] grupy wiekowe - by³o HSR

Nie, 10 Cze 2007, 22:04:57 CEST

Dnia niedziela, 10 czerwca 2007, harclot w poczta.onet.pl napisa³:

> Tak¿e.
> A s± te¿ "wyznacznikiem" rozwoju.
> Pod warunkiem ¿e umiesz i chcesz je do tego wykorzystaæ.

OK, powiedzmy, ¿e umiem i chcê. Jak by to mia³o wygl±daæ w praktyce? Dru¿yny
sk³ada³yby siê z osób posiadaj±cych jakie¶ stopnie harcerskie?

Powiedzmy, ¿e jest dru¿yna sk³adaj±ca siê z osób posiadaj±cych drugi i trzeci
stopieñ. Przychodzi ich rówie¶nik, nie ma jeszcze stopnia. Musi zdobyæ dwa,
¿eby byæ w grupie rówie¶niczej? A zanim mu siê to uda nale¿y do dru¿yny z
raczej m³odszymi od siebie o dwa lata?

I co z zuchami? Czy to, ¿e kto¶ by³ zuchem mu siê liczy? A mo¿e 17-sto latek
bez do¶wiadczenia powinien trafiæ do gromady zuchowej?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-¯oliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choæ droga jest bez koñca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, ¿e mam powody by drogi swej nie zmieniaæ"