[Czuwaj] Re: wniosek o udzielenie absolutorium

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 13 Cze 2007, 07:00:32 CEST

Dnia 12-06-2007 o 22:44:54 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

TG napisał:
> A ja mam nadzieje, ze tym razem (w przeciwienstwie do zeszlego roku) CKR
> zdazy z uzasadnieniem i to nawet pisemnym.
> Ciekaw jestem skad taka rozbieznosc miedzy ocena CKR, a WSZYSTKIMI
> komisjami
> Rady Naczelnej... ?
> Pozdrawiam

Właśnie to jest bardzo ciekawe. Bo coś tu nie gra. Albo CKR zakłada że
WSZYSTKIE komisje RN to buraki które nie wiedzą co piszą lub ewentualnie
wiedzą co piszą ale kierując się jakimiś niskimi pobudkami chca źle i
dlatego olewa ich oceny. Albo to CKR ma jakiś problem w czytaniu ze
zrozumieniem, ewentualnie z przyjęciem do wiadomości, że jak ktoś nie
wykonał co najmniej połowy swoich obowiązków TO NIE POWINIEN DOSTAĆ
ABSOLUTORIUM.

Janusz Sikorski