=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] =3D?ISO-8859-2?Q?Ruchwa=3DB3a w sparwie likwidacji wyciecz=

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Śro, 13 Cze 2007, 13:19:15 CEST

greegors w icpnet.pl napisał:

>Można chyba już postawić pytanie: czy to jeszcze jest głupota czy już
>zdrada?

przy instrukcji HALiHAZ miałem nadzieję, że to głupota, ale teraz juz nie mam złudzeń

>Stopień przewodnika jest adresowany dla druzynowych, a stopień
>podharcmistrza dla instruktorów kierujących zespołami instruktorskimi
>(szczepowi, namiestnicy itd.) Logicznie więc wynika, że drużyna nie może
>mieć samodzielnych obozów, samodzielnych biwaków itd.
>Czy to jest jeszcze tylko hiperostrożność albo bezmyślność biurokracji,
>czy chodzi o celowe ostateczne odebranie drużynom resztek samodzielności,
>zbudowanie formacji ubezwłasnowolnionych druzynowych którzy nie będą
>mieli innej mozliwości działania jak coroczne wyjeżdżanie na hufcowe
>stanice?

Po ostatnich działaniach GK i sprzymierzonych z nią komendantów chorągwi, nie mam już wątpliwości, że jest to celowe działania mające na celu przekształcenie ZHP w instytucję kolonijno-biznesową, dająca stabilne miejsca pracy zawodowym harcerzom, i zmarginalizowanie znaczenia społecznie pracujących drużynowych.

Marcin Wojtczak