Re: [Czuwaj] Skua i skrótowce

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 13 Cze 2007, 22:31:41 CEST

>Nie, bo to są zdjęcia przedmiotów, a te o ile wiem, nie podlegają tego
>typu ograniczeniom. a jeśli nawet by podlegały, to wystarczy że
>harcerz wexmie go w rękę. Zdjęcie harcerza na pewno można opublikować

Jeśli tak to OK. A moja wątpliwość wynikała właśnie z tego braku
zasad użytkowania krzyża. Tego że w tej chwili właściwie nie wiadomo gdzie
konkretnie przebiega granica pomiędzy legalnym, "harcerskim" stosowaniem
symboli, a ich stosowaniem "nielegalnym". Np. czy RYSUNEK krzyża mógłby
pojawić sie na stronie składnicy harcerskiej? Bo nawet jeśli dana firma
należy do ZHP to formalnie jest osobną instytucją. Więc może powinna mieć
stosowną licencje?

Ktoś powinien te zasady w końcu ustalić. Tylko kto? :P

Michał