[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Robert Filipski hkt97fo w wp.pl
Czw, 14 Cze 2007, 00:08:58 CEST

W sumie dość niedorzeczny zapis, biorąc pod uwagę wymóg przewodnika
górskiego, z którym i tak należy poruszać się w górach bez względu na
wysokości i uprawnienia związkowe.

Pozdrawiam
Robert

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Janusz Sikorski
Sent: Wednesday, June 13, 2007 5:58 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: [Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Dnia 13-06-2007 o 16:20:25 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> "6.	Komendantem wycieczki górskiej może być:
> 1)	w przypadku form organizowanych w okresie ferii letnich i zimowych,
> ramach harcerskiej akcji letniej i zimowej: instruktor ZHP w stopniu co
> najmniej podharcmistrzyni/podharcmistrza, który ukończył kursu dla
> kierowników placówek wypoczynku"
> nie znam żadnej innej instytucji, która nakładałaby tak wysokie
> wymagania w tej sprawie

I dlatego, nie robię wyjazdów w ramach hal ani haz, tylko w ramach
normalnej pracy śródrocznej. Dla mnie rok harcerski kończy się 31
sierpnia. A,  że komenda hufca nie powinna sobie wpisywać mojego biwaku do
hal czy haz to... trudno. Mnie to ryba.
Wakacje dzieci mają w szkole. Harcerstwo to nie szkoła, tu nie ma wakacji
;)

pozdrawiam

sikor