[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Czw, 14 Cze 2007, 13:28:04 CEST

----- Original Message -----
From: <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, June 14, 2007 12:06 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:

>PrzykĹ&#65533;ad wyĹ&#65533;Ä&#65533;czenia:
>
>http://dokumenty.zhp.pl/download_07/gku07066_z.doc
>4.7. Niniejsze postanowienia organizacyjne
>nie dotyczÄ&#65533; biwaków
>organizowanych
>W RAMACH
>dziaĹ&#65533;alnoĹ&#65533;ci Ĺ&#65533;ródrocznej ZHP.

i właśnie o to mi chodzi, że w uchwale w psrawie wycieczek górskich nie ma
takiego wyłączenia, nie określenia "w czasie roku szkolnego" (czyli de facto
cały czas), jest za to bardzo precyzyjne stwierdzenie "w czasie ferii
letnich i zimowych", a pomiędzy "w czasi ferii....", a "w ramach HALiHAZ"
nie ma kwantyfikatora "i" który by oznaczał, że oba te warunki musza
wystapić łacznie.

PC==============================

W instrukcji organizacyjnej znalazł się jako
"łata" po moich interwencjach.
Ale mogłem to zribić bo konsultowano
ze mną instr.organizacyjną.

Jako "łata" jest widoczna.

W instr "górskiej" nie ma takiej potrzeby
bo warunek
"W RAMACH"
HALiZ
jest wyraźny