[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 14 Cze 2007, 15:57:21 CEST

| Czesiu swoją oświeconą interpretację szerzy też na forum. Ciekawe jak
można
| coś takiego powstrzymać. Aha już wiem. Ryszardzie Rutkowski pogromco
Czesia
| odezwij się :)
| --
| --------------
| Kowlak

Czesiu!

Ja wiem, że Ciebie nie sposób przekonać. Nie zamierzem więc.

Zważ jednak na fakt, że Twoje wywody czytają pewnie z uwagą młodzi
instruktorzy, którzy nie mają własnego zdania, którzy nie wiedzą, kto to
ten Przybytek (i jak ten typ ma), a może nawet bezgranicznie ufają w Twe
słowa jako członka NSH.

Tymczasem, gdy - nie daj Boże - coś się stanie, to i prokurator, i
ubezpieczyciel (myślący o tym, jak nie zapłacić odszkodowania) w pierwszej
kolejności będą sprawdzać, czy wszystko było w zgodzie z przepisami. I
wtedy naprawdę wywody nawet najznakomitszego członka NSH ZHP nie będą
miały znaczenia :(

Słowem: więcej postawy edukacyjnej! :)

Pozdrawiam!
GC