[Czuwaj] gdzie tego szukać

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pią, 15 Cze 2007, 12:19:23 CEST

na posiedzeniu komendy Chorągwi Łódzkiej, kilkakrotnie usłyszałem o brutalizacji języka jakim posługują się członkowie naszych władz na forach internetowych, czego efektem miało być, cytuję:
"użycie przez anonimowego członka władz ZHP, w stosunku do druhny naczelniczki, określeń pejoratywnych".
abstrahując od logiki określenia "anonimowy członek władz", sprawa mnie zainteresowała mnie na tyle, że próbowałem znaleźć ten watek, ale nie ubało mi się
Może ktoś z was wie o co chodzi?

Marcin Wojtczak