Re: Re: [Czuwaj] gdzie tego szukać

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pią, 15 Cze 2007, 13:58:33 CEST

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:

>A mógłbyś Marcinie zdradzić tyych autorów ?
>
>Czesław

wydaje mi się, że tę złotą myśl wygłosił kilkakrotnie dh. Krzysztof Budziński
tzn. jestem pewny, że wygłosił ja druh siedzący obok komendantki przy szczycie stołu, tylko nie jetem pewny, czy to był dh Budziński
Było na tym spotkaniu jeszcze kilku instruktorów, którzy sa na liscie (Kowlak, Misiek, Jogurt) proszą ich o potwierdzenie lub sprostowanie.

Marcin Wojtczak