[Czuwaj] gdzie tego szukać

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Pią, 15 Cze 2007, 15:55:02 CEST

Dnia 15-06-2007, pią o godzinie 12:19 +0200, majcin w autograf.pl
napisał(a):
> na posiedzeniu komendy Chorgwi dzkiej, kilkakrotnie usyszaem o brutalizacji jzyka jakim posuguj si czonkowie naszych wadz na forach internetowych, czego efektem miao by, cytuj:
> "uycie przez anonimowego czonka wadz ZHP, w stosunku do druhny naczelniczki, okrele pejoratywnych".
> abstrahujc od logiki okrelenia "anonimowy czonek wadz", sprawa mnie zainteresowaa mnie na tyle, e prbowaem znale ten watek, ale nie ubao mi si
> Moe kto z was wie o co chodzi?

nic mi o takiej wypowiedzi w ciagu ostatnich miesięcy na forum.ZHP.pl
nie wiadomo.

BTW: nie dostaje Twoich polskich liter(nawet nie ma ich w zrodle) -
mozesz dorzucic kodowanie do nagowkow?

Pozdrawiam
orcus