[Czuwaj] poczta działająca przy drużynie czy przy hufcu?

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Nie, 17 Cze 2007, 16:27:50 CEST

Zaproponuję wam inny temat, w ramach odskoczni od absolutorium. Liczę na
waszą pomoc.
Pewna poczta harcerska została powołana przez komendanta hufca przy
drużynie. W tej poczcie działają harcerze z drużyny, przy której działa
poczta. W pewnym momencie do składu poczty doszła osoba spoza tego hufca -
za zgodą i wiedzą swojego komendanta hufca oczywiście. Obecny komendant
hufca zarzuca naczelnikowi poczty, że skoro w składzie poczty znajduje się
osoba spoza drużyny, to poczta zmienia formę działania na pocztę działającą
przy hufcu, a nie przy drużynie. Starałem się znaleźć jakieś dokumenty,
które potwierdzą słuszność teorii komendanta, ale nie znalazłem. Może jakiś
pocztowiec z listy mi pomoże?
Pozdrawiam
MK

--