[Czuwaj] Re: absolutorium

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 18 Cze 2007, 08:21:02 CEST

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 18 czerwca 2007 (08:12:01) można przeczytać:

> Nieprawda. Zaraz urośnie nam kolejny mit organizacyjny. Organizacją
> mogą _zarządzać_ zawodowcy, ale muszą być oni kontrolowani, oceniani i
> rozliczani przez kolegialny organ społeczny. Tak jak w tej chwili RN
> oceniała GK, z tym, że GK nie jest tylko zarządem.

> hajder

Pełna zgoda. Ale nie zauważyłeś Druhu tego, że napisałem "ZAWODOWCY" zamiast ZAWODOWCY...
Ten cudzysłów miał oznaczać wszystko co najgorsze: brak kontroli i transparentności poczynań, tumiwisizm, olewactwo, łamanie prawa dla osiągnięcia własnych korzyści, nepotyzm, a przede wszystkim traktowanie organizacji jako własnego folwarku (zwierzęcego? - hm...).

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR