[Czuwaj] tylko wspópraca

Katarzyna Delążek kasia w wawrzyszew.net
Pon, 18 Cze 2007, 14:46:03 CEST

Dnia poniedziałek, 18 czerwca 2007 13:22, Piotr Bentkowski napisał:

> Może odpowiedź na to pytanie już padła na tej liście, ale czemu to
> miałoby służyć?
> Najsensowniejszą odpowiedzią jest chyba aby dało się upchnąć te
> miniformy letnie jako organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży i
> pozyskać dotacje z administracji publicznej?
>
> Piter.

Oczywiście kwestia pieniędzy jest tutaj ważna. Jednak takie wymagania są
niewątpliwie zamknięciem możliwości wyjazdów niektórych drużyn na jakikolwiek
wyjazd. A takich drużyn jest wiele.
 W tym roku moja drużyna wędrownicza nie może zorganizować obozu wędrownego.
Zaplanowaliśmy więc 2 biwaki, ale niestety nikt nie ma jeszcze zamknietego
phma. Jedziemy, ale tylko dlatego, ze rodzice niepełnoletnich wędrowników
wyrazili zgodę na nieformalny wyjazd swoich dzieci. Trzeba dodać, że nie
każdy rodzic na to się zgodzi. Na dodatek musimy wykupić dodatkowo
ubezpieczenie, bo hufcowe nas w tym przypadku nie obejmuje.

--
Kasia