Re: [Czuwaj] Re: tylko współpraca

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pon, 18 Cze 2007, 22:08:53 CEST

Użytkownik Janusz Sikorski napisał:

>Niestety trudno rozwiać takie obawy. Mogę tylko napisać, że niebo jest
>błękitne pomimo, iz wygląda inaczej gdy przychodzi burza. Twój scenariusz
>też ma ciąg dalszy i w końcu przyjdzie "kryska na matyska" a wszyscy
>niechlubni uczestnicy tej Harcerskiej Targowicy będą świacić przed
>historią swoimi nazwiskami.
>Ja też już żyję parę lat na tym świecie i widziałem upadki buty ludzi
>wielkich i potężnych a nie takich .... korpusów. Przyjdzie czas na
>wszystko.

Słusznie piszesz, Sikorze! Przypomnijmy sobie PZPR-owskich aparatczyków
ukomunistyczniających harcerstwo dla własnych korzyści politycznych. Było
ich tak wielu jeszcze 20 lat temu... a co robią dzisiaj? Nie wiem. Wiem
tylko że w dzisiejszym ZHP już ich nie widać :)

Więc prędzej czy później znikną i członkowie korpusu betonowych działaczy.
Najpóźniej po zjeździe w 2009. Tylko wtedy pewnie długi ZHP będą już dużo
większe a wielu wartościowych instruktorów zniechęci się i odejdzie z
harcerstwa.

Michał Piotrowski