[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 19 Cze 2007, 15:22:30 CEST

19-06-07, czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał(a):

> Noooooo nie sprowadzałbym tego wyłącznie do kwestii nazewnictwa.
>
> Byłbym ostrożny przy stawianiu znaku równości między
> "obozem drużyny" a "drużyną obozową"

Ech Czesiu. Ty zawsze jestes ostrożny. a ja znowu ci tłumacze, że to
tylko nazewnictwo.
Jak ktoś nazwie drużyne obozową obozem druzyny to sama nazwa nic nie zmieni.

A jak będzie samodzielna programowo i to jak sie będzie nazywała
(nawet różowe słonie) to będzie dobrze.

ale do meritum:

§ 11.

1. Placówką wypoczynku kieruje nauczyciel, czynny instruktor harcerski
od stopnia podharcmistrza włącznie lub inna osoba, posiadająca co
najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub
dydaktyczno-wychowawczej, spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2.
Przepis § 12 ust. 3 stosuje się odpowiednio.

2. Nauczyciel, czynny instruktor harcerski lub inna osoba, o których
mowa w ust. 1, muszą posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu dla
kierowników placówek wypoczynku obejmującego program stanowiący
załącznik nr 3 do rozporządzenia.

****

Pytanie za 100 punktów.
Czemu nie możemy pozwolić instruktorom w stopniu pwd. z uprawnieniami
i 3 letnim stażem prowadzić obozów?

Gdzie jest definiowane czy chodzi o prace zarobkową (stosunek pracy)
czy też społeczną?