[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Wto, 19 Cze 2007, 15:51:27 CEST

Dnia wtorek, 19 czerwca 2007, Szumyk napisał:

> Ojej chłopaki. Krótko i na temat. Jeśli zapisalibyśmy sobie w przepisach
> zhpowskich że to musi być instruktor który ma ukończone 18 lat, 3 lata
> stażu i ukończony kurs kierowników  to na pewno nie łamalibyśmy
> przepisów państwowych - o to ci Goorek chodziło ? :)

No, a to co G00rek wkleił, to było z jakich przepisów. Państwowych jak
mniemam. Stało tam jak wół, że podharcmistrz.

W tym jest sedno, bo teraz jak biwak jest placówką wypoczynku, to
automatycznie musi go prowadzić phm, bo takie są państwowe przepisy.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"