[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 21 Cze 2007, 00:07:38 CEST

> No, a to co G00rek wklei=B3, to by=B3o z jakich przepis=F3w. Pa=F1stwowyc=
h jak
> mniemam. Sta=B3o tam jak w=F3=B3, =BFe podharcmistrz.

> W tym jest sedno, bo teraz jak biwak jest plac=F3wk=B9 wypoczynku, to=20
> automatycznie musi go prowadzi=E6 phm, bo takie s=B9 pa=F1stwowe przepisy.

Troch=EA obocznie, ale sprawa kr=B9=BFy wok=F3=B3 zarz=B9dzenia w sprawie t=
raktowania biwak=F3w jako formy obozowej. S=B9dz=B9c po wymowie tego pisma =
nast=B9pi poluzowanie kr=F3tkiej MEN-owskiej smyczy biwakowej. Poczytajcie =
sobie sami...

Ministerstwo
Edukacji Narodowej
Szanowni Pa=F1stwo
w zwi=B9zku z pismem Naczelnika Zwi=B9zku Harcerstwa Polskiego oraz sygna=
=B3ami zg=B3aszanymi do kuratori=F3w o=9Cwiaty od organizator=F3w r=F3=BFny=
ch form kr=F3tkiego wypoczynku zimowego prowadzonych szczeg=F3lnie na teren=
ie szk=F3=B3 uprzejmie wyja=9Cniam =BFe, z przepis=F3w rozporz=B9dzenia Min=
istra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r, w sprawie warunk=F3w ja=
kie musz=B9 spe=B3nia=E6 organizatorzy wypoczynku dla dzieci i m=B3odzie=BF=
y, a tak=BFe zasad funkcjonowania i nadzorowania wynika, =BFe w przypadku o=
boz=F3w w=EAdrownych nie przedstawia si=EA karty kwalifikacyjnej obiektu. J=
e=9Cli jest to merytorycznie uzasadnione, to nie ma przeszk=F3d prawnych, =
=BFeby wy=B3=B9czy=E6 konieczno=9C=E6 przedstawiania karty kwalifikacyjnej =
w odniesieniu do biwak=F3w czy p=F3=B3kolonii.
Z powa=BFaniem
Zast=EApca Dyrektora
Departamentu M=B3odzie=BFy
i Wychowania