[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 21 Cze 2007, 10:01:53 CEST

> -----Original Message-----
> From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]
> On Behalf Of Michał Górecki
>
> LUDZIE!
> Ja wiem, że dużo pisze na listę, ale CZY KTOŚ MNIE JESZCZE CZYTA??
>
> 1. Komendantem PLACÓWKI NIE MUSI BYĆ  OSOBA z PHM!! Chyba  Napisałem
> wyraźnie. Wystarczy że ma 3 letni staż i kuratorium to zaakceptuje!
>
> 2. Komendantem PLACÓWEK w ZHR nie sa tylko PHM! Korzystają oni z tego
zapisu o
> którym napisałem w pkt 1.
>
> Nie piszcie więc po raz kolejny że chodzi o podobóz, czy że ministerstwo
każe mieć
> PHM!

> [...]

G00rek. Zwaz jeszcze na to, czego wymaga macierzysta chorągiew. Bo jeśli
chcesz 2 dni przed koncem roku szkolnego zrobic rewolucje, to troche za
pozno. Za chwile kandydaci na komendantow obozow i biwakow stwierdza, ze nie
musza zamykac prob przed wakacjami, bo nie trzeba. A potem nie pojada...

Zgadzam się, ze w wielu przypadkach wystarczy PWD i staz, ale pokaz mi
chorągiew, która oficjalnie to tak interpretuje i takie dokumenty
zatwierdza. I nie chodzi mi o nasza chorągiew, ale o wszystkie chorągwie w
ZHP.

No i jeszcze kwestia stazu. To jest pojecie tak nieprecyzyjne, ze nie
wiadomo jak je odczytac. Nauczyciele maja latwiej, ale druzynowi? To już nie
jest oczywiste.

Wkurza mnie rozne interpretowanie tych samych przepisow w ZHP, sanepidzie i
kuratoriach, ale w takiej sytuacji zyjemy. Potrzebne są rozwiązania
systemowe, a nie widze woli i checi do rozwiązania tego na poziomie GK.

Pozdrawiam

Tomek