[Czuwaj] ZHR a WOSM

odie w autograf.pl odie w autograf.pl
Pią, 22 Cze 2007, 15:07:35 CEST

Czuwaj!

W harcerskiej redakcji Radia "Żak" wzięliśmy ostatnio na widelec temat skautingu w kontekście harcerskim (vulgo: Harcerstwo a Skauting). Szybko pojawiły się jednak animozje dotyczące wstąpienia ZHP na nowo w struktury WOSM i WAGGGS. Dotyczyły one przede wszystkim ZHRu i ich uczestnictwa w rozmowach z przedstawicielami struktur skautowych. Od Kowlaka wiem, że na liście znajdują się osoby, które posiadają nie tylko książkową wiedzę na ten temat. Stąd moje pytania: Jak to się stało, że ZHR nie wstąpił w struktury światowego skautingu? Dlaczego nie doszło do powstania federacji? Kto przerwał rozmowy i dlaczego? Czy ktoś byłby w stanie o tym trochę napisać?

Pozdrawiam

Maciej Trojanowski