[Czuwaj] Potrzebne namioty

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Sob, 23 Cze 2007, 02:07:04 CEST

Drodzy Listowicze!

Do obozu pozostał mojej drużynie tydzień z niewielkim okładem, a okazało się, że hufiec, z którego mieliśmy wypożyczyć sprzęt podzielił się także z innymi i zabrakło nam 2 dych.
Mam więc pytanie czy ktoś z Was dysponuje podobnymi namiotami w okresie 30.06 - 22.07.07? W ostateczności może być nawet jedna dycha lub jakiś podobny. Nawet bez stelaży - dorobimy sobie z żerdzi. Opłacamy firmę kurierską, to oczywiste.
Jeśli byliby chętni do wsparcia braci harcerskiej z Łukowa, to bardzo proszę o kontakt na komórkę po godz. 16.00, albo w razie nieodbierania - nagranie swego numeru, a oddzwonię (502203767). Do czwartku nie będę miał możliwości odbierania maili.

Z góry dziękuję za pomoc!

23.06.2007, 01:58
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR
piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl