Re: [Czuwaj] Czy to jest żart?

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Sob, 23 Cze 2007, 10:35:11 CEST

Użytkownik phm. Łukasz Pierzchalski <admin w torun.zhp.pl> napisał:
>Równie dobrze można by stwierdzić że zastępcy naczelnika to wiceprezesi
>zarządu czyli też nie członkowie zarządu tak jak sam prezes (Pani Prezes
>:) )
>Dla mnie absolutny absurd, który nie przejdzie.
>

>phm. Łukasz Pierzchalski

a ja nie rozumiem tych półsrodków stosownaych przez GK
moim zdaniem nale zy od razu wpisać do statutu, ze naczelnik (i analogicznie komendanci chorągwi) pełnią swoje funkcje dożywotnio, a  jeśli ustepują w funkcji maja prawo wyznaczyć następcę.
i odpowiadają wyłącznie przed Bogiem i historią (no z tym Bogiem, to może trochę przesadziłem)

Marcin Wojtczak