=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: =3D?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Instrukcja organizacyjna HALiZ -WA=3D=

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Sob, 23 Cze 2007, 14:34:29 CEST

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:

>Odpowiem tak, że ....
>...Druhna Kamińska (członek GK ZHP)
>dała mi czas do godz. 6.00, w poniedziałek.....

czy w związku z tym dobrze wnioskuję, że GK chce pilnie zmienić streść instrukcji po to, aby jeszcze w czasie wakacji zlikwidować wszystkie luki, które pozwalały na organizacje biwaków na prostszych zasadach?

Marcin Wojtczak