=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: =3D?ISO-8859-2?Q?Re: Re: =3D3D?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Instrukcja=

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Sob, 23 Cze 2007, 15:04:51 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał:

>Po prostu zatwierdzając biwak jak obóz, płacisz haracz dla KCh... a tak to
>te pieniądze "szły w błoto". :)

ja bym chętnie ten haracz zapłacił, byleby sie ode mnie od....czepili
tylko, że zaraz sie okaże, że potrzebuję kart uczestników, raportów żywieniowych, preliminarza, na szczęście "w uzasadnionych przypadkach" nie będzie konieczna karta kwalifikacyjna obiektu.

Czyli krótko mówiąc na każdy dzień biwaku, trzeba liczyć 2 dni roboty papierkowej, albo w kadrze biwaku uwzględnić "druha papierkowego", który weźmie laptopa z drukarką i na miejscu przygotuje wszystkie dokumenty.

Marcin Wojtczak