[Czuwaj] teścik - zmiana listy?

Piotr Tabor ptabor w czuwaj.net
Śro, 7 Mar 2007, 08:30:50 CET

> Odbyło się to w porozumieniu z Witkiem Węgorkiewiczem, który powiedział, że nie chce już dłużej zajmować się sprawą, opłacaniem domeny, itp.

Witam,

Zdanie to brzmiało, jakby serwer pozostał bez opieki i jego koniec działania był pewny. A z tego co
wiem, to serwer nadal posiada opiekę i to całkiem dobrą -> więc istnieje domniemanie, że będzie działał
(a obecne problemy z tego co wiem nie wynikały z zaniedbania po stronie opiekunów serwera, ale
z bałaganu firmy "rejestrującej domenę").

Ja osobiście jestem za pozostaniem bo:
	- w szczególności każde przenosiny prowadzą do utraty członków.
	- posiadanie własnego serwera, a więc potencjalnego bezpośredniego do wszystkich zasobów (postów),
	stwarza możliwość dodawania takiej funkjonalnosci jaką chcemy (a nie ograniczania się do takiej jaką dał
	google)
	- google jest firmą - pewnie nie upadnie - ale może zacząć kazać sobie płacić za utrzymanie grupy,
	lub przeprowadzać operacje w stylu "kasujemy historyczne posty"

Pozdrawiam,
Piotr Tabor