Re: [Czuwaj] teścik - zmiana listy?

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 7 Mar 2007, 15:23:22 CET

07-03-07, Piotr Tabor <ptabor w czuwaj.net> napisał(a):

> Propozycja pokojowa: ;)
>
> Osoby konserwatywne, zwolenników pozostania tradycyjnego Prawa
> Harcerskiego
> zapraszam do pozostania na obecnej liście.
>
> Harc-bojowników i reformatorów systemu wartości zapraszam na nowoczesny
> i nowatorski  serwer google.
>
> Wszyscy będą szczęśliwi i w imię pokoju, i harcerskiego braterstwa -
> unikniemy kolejnej burzy ;)

No to równoznaczne z pozostaniem, bo nikt chyba nigdy systemu wartości nie
kwestionował :P

A teraz do meritum - Witek nie chce płacić za domenę i generalnie zajmować
się sprawą serwera - z tego co mi mówił. Co do utraty członków - no cóż, raz
na jakiś czas warto zrobić "czystkę", skoro nikt nie reaguje, to chyba dany
adres email nie jest odczytywany, prawda?

Muszę pogadać z Witkiem o szczegółach, bo to nie jest dobro wspólne, tylko
jego własność z tego co wiem, więc wszelkie dysputy i głosowania można
wrzucić do kosza ;P

Chyba że będą to głosowania DOKĄD przenieść listę.