[czuwaj] ZKK - Czy tylko z odznaka ?

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 7 Mar 2007, 21:38:33 CET

----- Original Message -----
From: "Sklep - TOGRO.pl" <sklep w togro.pl>
To: <czuwaj w googlegroups.com>
Sent: Wednesday, March 07, 2007 9:03 PM
Subject: [czuwaj] ZKK - Czy tylko z odznaka ?

> Nie wiem teraz na która lista pisac, wiec pisze na obydwie :-)

Zatem na obydwie odpowiadam :)

[ciach!]

> Logika podpowiada mi, ze na poziomie hufca czlonkami ZKK mogą być także
> osoby nie bedace instruktorami i nie posiadajace odznaki KK. Nawet jeśli
> będą wiekszoscia.
> Na poziomie choragwi sprawa jest jasna - wszyscy musza posiadac jakas
> odznake.
>
> Czy mam racje?

Tak właśnie to sobie u nas interpretowaliśmy.

Za taką interpretacją przemawia nie tylko egzegeza dokumentu, ale też zdrowy
rozsądek.
Otóż jeśli mamy wychowywać następców, to należy wciągać w kształcenie osoby
młode, dając im możliwość brania udziału w pracy ZKK, np. podczas planowania
kształcenia, dzięki czemu mogą zobaczyć to wszystko "od kuchni". Etc.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Oficjalne konto pocztowe europejskich internautow!
>>> http://link.interia.pl/f19e8