Re: [Czuwaj] Re: Poznań

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 9 Mar 2007, 10:24:33 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: <twerner w igf.edu.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>

Również umieszczenie tego tekstu na stronie konferencji odebrałem jako
prowokację-ostrzeżenie. Bełkotliwość, płytkość i powtrórzenia w owym
"prawie" chyba o tym wyraźnie świadczą.
Może był to krok nieco ryzykowny, bo ktoś może to rzeczywiście odebrać jako
stanowisko organizatorów, ale jestem głęboko przekonany że nim nie jest.
Znam instruktorów Hufca Poznań-Śródmieście "Siódemka", w tym dh. hm.
Victorię, jest to środowisko instruktorów o bardzo wysokim poziomie
refleksji na temat ruchu harcerskiego i jego idei, spodziewam się po nich na
konferencji raczej konsekwentnego i dobrze przygotowanego wystąpienia na
rzecz tradycyjnych wartości Prawa Harcerskiego.

GS