[Czuwaj] Re: Prawo

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 12 Mar 2007, 13:08:42 CET

> [...]
> ukształtowany przez lata 70. Widziałem też więcej takich mi podobnych
> osób.(urodziłem się w 1978 roku, do ZHP wstąpiłem w 1986 roku (zuchy) )
> Natomiast powiedz mi gdzie Ty widzisz tych zwolenników zmian co to ich
> harcerstwo z lat 70 ukształtowało. Ich naprawdę prawo nie obchodzi. Oni
> mają w d... Twoje a także i moje przekonania. Ich interesuje baza i
> czasem jakaś kasa. A jak już drodzy druhowie zorientujecie się gdzie
> naprawdę jest wróg (ach jak mi się militarnie napisało) to przestaniecie
> zarzucać g00rkowi czy innym chęci zmiany prawa powodowane

Oj Piotrze... nie kpij z Grzesia i nie odnoś tego do siebie. Wszyscy nie
znaczy każdy, a Grzegorz ma zawsze strasznie wyważone wypowiedzi więc może
przemyśl to co napisał i czy przypadkiem nie opisał tego samego co TY, w
swojej odpowiedzi.
Już kilka razy sygnalizowaliśmy że Dobre Zamiary RN, na Zjeździe mogą być
wykożystane przez, jak to opisałeś tych co: ...naprawdę prawo nie
obchodzi. Oni mają w d... Twoje a także i moje przekonania. Ich interesuje
baza i czasem jakaś kasa...
Dokładnie tak. Tyle że dziś swoim postępowaniem łamią statut a po zmianach
wogóle będzie im można pogwizdać (dziś teoretycznie są SH), Ale w związku
z tym: PIERWSZE PRAWO WYBORCZE, PÓŹNIEJ PRAWO HARCERSKIE. I nie chodzi mi
o opluwanie obecnych delegatów na Zjazd, zapewne sporo z nich to porządni
harcerze, ale jakoś nie ufam, że wszyscy....

Pozdrawiam

Janusz Sikorski

> Coz za piekna zagrywka! Argumenty zaczynaja byc zbyt uciazliwe, zbyt
> trudne do odparcia? No to trzeba powiedziec, ze dyskusja jest
> bezsensowna, a oponenci sa starymi prykami, ktorzy nie rozumieja...

...Gra o przyszlosc ZHP sie toczy, a zegar tyka. Czy instruktorzy tej

Kurcze, dobrze że tu jesteś...

Pozdrawiam

Janusz Sikorski