[spam] Re: [Czuwaj] Wigierczycy.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 26 Mar 2007, 16:26:47 CEST

Pod sekwoją też pewnie żaden nie siedział. Śmiało też zaryzykować mogę  tezę, iż nie widzieli filmu "K-Pax" z którego fragment muzyki możemy w prezentacji usłyszeć.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ im. "Wigierczyków"