[Czuwaj] o podzialach w ZHP- wszystko przez druha Mirowskiego !

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 26 Mar 2007, 21:11:27 CEST

26-03-07, Andrzej Rolewicz <harc38 w op.pl> napisał(a):

> Cóż dzisiaj jest niemożliwe ?

Mówiłem o ZHR w WOSM. Szczególnie po tym jak określiło się podczas ostatniej
kadencji. ZHR jest dla WOSMu ma zbyt narodowy charakter. To co mówię, to
oczywiście moje prywatne zdanie które wyrobiłem sobie na podstawie
nieoficjalnych rozmów, a nie czyjekolwiek stanowisko oficjalne :]

A co zrobisz jeśli zjazd przegłosuje dwie roty i wystąpienie z WOSMu ?

Musiałbym mocno zastanowić się wtedy nad członkostwem w ZHP, bo chciałbym
być w organizacji, która jest uznawana za skautową. Całe szczęście ta pustka
na pewno trwałaby dość krótko, bo WOSM przyjąłby każdą, nawet raczkującą
organizację, jeśli spełniłaby warunki, ba, nawet pewnie pomógłby jej
finansowo :)

(i na deser jakąś interesującą wersję Prawa :)

Zapraszam na forum KPW. Tam się jedna z wersji krystalizuje. Nie czuję na
tyle silny żeby samemu tworzyć PH :]

Bez względu na cokolwiek pozostanę w ZHP ? :)

Na pewno nie bez względu na cokolwiek. Tak długo, aż będę czuł, że to moja
organizacja. Np jakby nagle przyjęła mocno narodowy kierunek na pewno bym
wystąpił.