[Czuwaj] Wigierczycy.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 27 Mar 2007, 09:34:20 CEST

To z własnej kasy robisz Bzurę?
Mój respekt jest przy twoim respekcie niczym - (jaką tu poetycką  metaforę użyć? aaa wiem )  - niczym  M1 Abrams przy T34.

PS. Dobrze zdajesz sobie sprawę, iż nie zapłaciliśmy żadnych tantiem za ten utwór. Skala nie ta i pieniądze nie te. Czyn na pewno nielegalny (jak Windowsy większości użytkowników tej listy).

Nie chcę zaczynać flejma o prawach autorskich - niemniej jestem zwolennikiem nieodpłatnego wykorzystywania gotowych obiektów czyjejś twórczości, w celu stworzenia nowej jakości. (nie dotyczy to rzeczy użytkowych)
Tak jak ma to miejsce w Mashupach o których piszę w ostatnim "Północniku": http://tinyurl.com/3cjzc4

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ im. Wigierczyków