Re: [Czuwaj] Strategia Ładu Wizualnego ZHP

Andrzej Starski astarski w wp.pl
Czw, 29 Mar 2007, 23:17:42 CEST

Goorek,

Tak jestem na liście, śledzę na bieżąco dyskusje. O kampanię wizerunkową ZHP
(w tym zasady stosowania/promowania logo ZHP), która wynika ze strategii
pytaliśmy jako komisja już kilkakrotnie. Na razie - jak zresztą wiesz - nie
mamy w ZHP opracowanych tych zasad.

Rolą Komisji jest opiniowanie i dyskutowanie projektów, twórcami tych
projektów pozostaje GK ZHP, dlatego też Komisja ds. wizerunku nie zajmowała
się opracowaniem takiej kampanii, a jedynie prosiła o jej przygotowanie. Z
tego co wiem Wydział Promocji opracowanie takiego projektu ma w planie.

Dziś odczuwamy oczywiście problem braku zasad posługiwaniem się naszymi
symbolami/logo. Należy jednak pamiętać, że zgodnie ze strategią ten rok jest
czasem na opracowanie kampanii wizerunkowej - zatem pozostaje nam jeszcze
chwilę zaczekać. Ale myślę, że Twój mail jest wyraźnym, kolejnym sygnałem,
że sprawa JEST PILNA!

Temat niewątpliwie nadaje się na zbiórkę RN - musimy jednak pracować na
jakimś projekcie - inaczej nie wyobrażam sobie tworzenia projektu w grupie
40-tu osób.

Pozdrawiam,

Andrzej Starski