Re: [Czuwaj] a na Święcie Flagi w Belwederze...

Jaroslaw Bloniarz Warszawa,,, 1303 jbloniarz w zhr.pl
Śro, 2 Maj 2007, 13:28:52 CEST

Witam,
Chciałem zauwazyć, że ZHR nie mógł nikogo zaprosic na Dzień Flagi do
Belwederu bo nie my jestesmy jego organizatorami. Jedynie w nim
uczestniczymy.
Wszystkich Was pozdrawiam,
Jarek