[Czuwaj] dla rozprężenia

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 15 Maj 2007, 07:40:02 CEST

Przeczytałem ostatnio bardzo interesujący wywiad z panem ministrem
Przemysławem Gosiewskim na www.echodnia.eu - takim internetowym
dzienniku świętokrzyskim. Twierdzi w nim m.in., że swoje drugie imię -
Edgar otrzymał, ponieważ jego matka była zamiłowaną harcerką i dała mu
je "na cześć Edgara Poe - twórcy skautingu". Otóż niejaki Edgar Allan
Poe był - po pierwsze - poetą, nie zaś żadnym twórcą skautingu, a do
tego pijakiem i narkomanem. Po drugie zmarł w 1849, a zatem prawie 60
lat przed założeniem skautingu przez Roberta Baden-Powella (1908!).
Różne słyszałem wywody z ust pana Gosiewskiego, ale przyznam, że ten
popis jego erudycji wprawił mnie w prawdziwe osłupienie.

źródlo http://wierzejski.blog.onet.pl/

Nie każda stopka emailowa musi być nudna:)
Shivering Isles - dodatek do Obliviona - najlepszej gry
komputerowej RPG 2006 roku - zagraj, odmień swoje życie!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Foblivion.html&sid=1139