[Czuwaj] taktyk

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 18 Maj 2007, 11:18:09 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, May 16, 2007 3:35 PM
Subject: [Czuwaj] taktyk

> Jest Rajd. Może fajny.
> A to zadanie przedrajdowe

http://taktyk.ovh.org/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=48

http://taktyk.ovh.org/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=56
> Jak Wam się podoba?
> Seascout

To zadanie to piramidalna głupota, i to podwójnie.
Po pierwsze promuje najgorszą stronę współczesnej polskiej armii, falową
obyczajowość która nie polega przecież na niczym innym, jak na poniżaniu
młodszych przez starszych. Obyczaj rodem z subkultury sowieckich błatnych,
który przeszedł stamtąd do wojska, niestety także polskiego, a potem do
internatów i szkół.
Dziś zagrożeniem jest fala w gimnazjach, domach dziecka itd. Są sygnały że
gdzieniegdzie pojawia się w harcerstwie. Jak raz posłyszałem że moi harcerze
używają słowa "kot" w odniesieniu do młodszych harcerzy (nasłuchali się tego
w gimnazjum) to od razu odbyłem z nimi poważną rozmowę...
A ta drużyna zamiast zwalczać falową obyczajowość, jeszcze promnuje ją jako
coś zabawnego! Jak mawiał jeden z byłych prezydentów Trzeciej RP "To się w
pale nie mieści!"

Po drugie, organizator rajdu naraża uczestników na obelgi, a może nawet
pobicie. Przecież prawdziwi rezerwiści nie tolerują noszenia falowych
emblematów przez osoby spoza fali! Co będzie jak uczestnicy rajdu spotkają
na dworcu taką ekipę?!!!

GS