Re: [Czuwaj] i znów piszą

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 18 Maj 2007, 12:05:18 CEST

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4139921.html?nltxx=1077917&nltdt=2007-05-18-02-06

> A gdzie tu równowaga Sławku? Miałem nadzieję, że w linku będzie coś
> pozytywnego o harcerstwie. Bo w poprzednim linku znalazłem właśnie coś
> niepozytywnego.
> Kowlak

Poprzedni link nie był o harcerstwie, lecz o zajmowaniu stanowisk.
Tam nie był nic niepozytywnego o harcerstwie. Jedynie przypomnienie o naszym
byłym członku. Akurat tego chyba potrafiliśmy sie pozbyć?
Pozwolę sobie na złośliwość, że Twoi byli szefowie zostawili ZHP z o wiele
większym zadłużeniem... I mają się dobrze. Słowo równowaga miało odnosic sie
do tego, że jak Kali zajmowac stanowiska to źle, ale warto dostrzegać, że i
antyKali robia to samo i to nie mniej bezczelnie.
SW