Re: Równowaga ? było: Re: [Czuwaj] i znów piszą

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 18 Maj 2007, 12:20:27 CEST

> Jakiej znowu równowagi ???????????
>
> Sławku to nie sejmowa polityka, ani lista dyskusyjna o polskiej polityce
!

> Nas  zainteresował ten fragment:
> "Wśród nowych dyrektorów wojewódzkich oddziałów PFRON - podała "GW" -
> znaleźli się byli asystenci posłów Samoobrony, niedoszli radni i
> komendant chorągwi ZHP z Opola, który zostawił tam po sobie ponad 430
> tys. zł długów."
>
> A czy to politycy z tej czy tamtej opcji to mi wszystko jedno - jeszcze
> raz widać że polityków należy statutowo rozgraniczać od harcerstwa i
> [...]

To oczywiście bezczelne stwierdzenie. Zdejmij klapki z oczu Druhu! Może
zapoznaj się z moja działalnościa na stronie RN.

Co Ty zrobiłeś Druhu w sprawach długów ZHP?

Czy byłeś tak jak ja na 3 Zjazdach Chorągwi Opolskiej by mówić ludziom
prawdę o sytuacji w jakiej sie znaleźli. Czy byłeś w Szczecienie? Czy
reagowałeś w jakikolwiek sposób? Czy razem ze zmną i innymi członkami RN
zaprotestowałeś gdy Maslany chciał odznaczyć Mandryge w pałacu prezydenckim?
A co zrobiłes dzis poza tym, żeby na kogoś napluć? Bo rozmawiałem z 3
posłami Samoobrony i wystąpiłem pisemnie w tej sprawie z żadaniem odwołania
Mandrygi. Moze Kowlak podesle Ci ten tekt, bo dałem jemu do wiadomości.
SW