[Czuwaj] Ocena obszaru strategicznego Finanse II

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 19:11:13 CEST

18-05-07, Tomek <climbton w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Polecam druhu link http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_mnoga

Tomku (bo przypominam, że jesteśmy po imieniu przeczytałem
zaproponowany przez Ciebie link i znalazłem tam taki fragment:
"Mechanizm powstawania nie jest dobrze poznany. Jako dysocjacja, osobowość
mnoga wytwarza się po szczególnie bolesnych, traumatycznych przeżyciach i
kryzysach, przebytych w dzieciństwie i powiązanych z tematyką śmierci oraz
seksualności."

Zastanawiam się od chwili przeczytania czy u Ciebie to bardziej
kwestia związana ze śmiercią
(jeśli długo jeszcze potrwa obecna władza) ZHP czy raczej z seksualnością?

i wtedy druh sam sobie moze odpowiedziec na swoje pytanie!

> Pozostałym odpowiem ze pełnie ta funkcje społecznie juz ponad rok i jakoś
> nikomu do tej pory nie przeszkadzało, tym bardziej ze moja działka jest
> dośc
> wąska, ale za to jasna i czytelna pozyskanie i rozliczenie środków
> !  Mysle
> ze dlatego ze tych srodków troche pozyskaliśmy i co naważniejsze wszystko
> rozliczamy zawsze w terminie i bez żadnych problemów co nie było
> standartem
> (a powinno tak byc w naszym zwiazku) w poprzednich latach!

pozdrawiam
> Tomasz Łebek

Pytania o Twoje rozdwojenie zadawałem od dnia gdy rozpocząłeś
pełnienie swojej funkcji.
Początkowo byłeś p.o
. i spodziewałem się, że jest to albo czas przejściowy i nie będziesz
kierownikiem a znajdzie się inna osoba lub zrezygnujesz z funkcji w
radzie. A Ty trwasz...
 Co do tego czy robisz to społecznie czy nie to naprawdę nie ma to
znaczenia. Chodzi
o kwestie zależności a nie o kwestię czy ktoś Ci za to płaci czy nie płaci.
Cieszę się, że pozyskaliście trochę środków. Mam nadzieję, że w
przyszłości uda się więcej.
Życzę Ci tego. Żeby nie pozostać gołosłownym:
w 2005 roku gdy ja się zajmowałem pozyskiwaniem w porównywalnym
okresie były podpisane
umowy na kwotę: 1 644 826,00. Za Twojej kadencji zawarto umowy na kwotę: 357
800 zł.

Pozdrawiam ciepło

Kowlak