[Czuwaj] Ocena obszaru strategicznego Finanse II

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 19:40:52 CEST

18-05-07, Tomek <climbton w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Musisz sie lepiej przykladac do rzeczy o ktorych piszesz,  lub dokladniej
> czytac dokumenty ktore dostajesz, kwota 357 800 o której piszesz to jest
> wartosc na jaka podpisalismy umowy w br a przypominam ci ze jest dopiero
> maj
> i czekamy na kolejne roztrzygniecia konkursów.

Dlatego napisałem "w porównywalnym okresie". Dane z 2005 roku to dane
przygotowane na posiedzenie Rady Naczelnej w czerwcu. Twoje osiągnięcia też.

Dowiedz sie ile pozyskalismy w ubieglym roku i wtedy porównaj ze swoimi
> osiagnieciami bedziesz wtedy bardzej wiarygodny!

A ile pozyskaliście?

Pamietaj tez w jakich warunkach społeczno - politycznych przyszło starac sie
> nam o srodki, o uzyskaniu osobwości prawnej choragwi, które moga juz same
> pozyskiwac srodki w biezacym roku z wiekszosci zródeł nie wspomnę.
> Załuje tez że nie zrozumiales tresci zawartej w linku ale trudno.

A ile pozyskały chorągwie?
A jak tam sukces 1%, że o Funduszu Małych Grantów im. Grażyńskiego
litościwie nie wspomnę.

pozdrawaim serdecznie!

--
Kowlak