Re: [Czuwaj] Skautowe Przesłanie dla Warszawy

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 18 Maj 2007, 23:07:28 CEST

Dnia 18-05-2007 o godz. 21:18 Jerzyk ; napisał(a):

> Znaczy, że jak jestem z Wrocławia, to już nie mogę przyjechać?;)
>
> --
> Z błękitnym niebem!
> ćw. Jerzy Klott

Możesz,
nawet możesz wziąć drużyne i wziąć udział w naszym zlocie "Praska Wyspa
Skautów" na Kamionku  - w samym centrum pragi południe w Warszawie :)

Zapraszam  :)

Anka

Esej Michela Houellebecqa o Samotniku z Providence
"H.P Lovecraft. Przeciw światu, przeciw życiu" już w ksiegarniach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd105.html&sid=1146