[Czuwaj] taktyk

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Pon, 21 Maj 2007, 14:01:34 CEST

Piotr Kowalski napisał(a):
> http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=38712
>

> Pozdrawiam
>
> Kowlak
Ciekawy jest komentarz "harcerki" z 6-cio letnim stazem :/

<cytat>Autor: Anonim Dodano: 20-05-2007 - 20:11 jestem harcerką od 6
lat... i mam styczność z tymi harcerzami, jestem z tego hufca!!nie
wierzę,że mogłaby pani takie głupoty napisać!!nie rozumiem też że sam
komendant nie bronił chłopaków... aż mi się źle zrobiło... przez pani
głupotę i chamstwo może rajd się nie odbyć!!!wszystko przez czyjeś
donosy!! szczyt bezczelności!! teraz powinna pani wszystkich przeprosić
za te głupoty!! (...) i tak pewnie pani AGNIESZKA nie czyta tych
komentarzy... bo ma w *****!</cytat>

Na tym tle komentarz druha z Hufca Pulawy milo "laskocze oko". Oby
takich komentarzy wiecej i mniej emocji przy pisaniu na publicznych forach.

Odnosze wrazenie, ze chlopcy organizujac Rajd zbyt sie wczuli w temat
i... ktos sobie na nich pojechal. Jak to trzeba wszystko z 10 razy
przemyslec, zanim sie pusci dalej...

Pozdrawiam
Viking-Szczecin

"jestem harcerzem - www.lilijka.com"