[Czuwaj] taktyk

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 21 Maj 2007, 15:44:08 CEST

Tak na marginesie. Noc Muzeów natchnęła mnie do pewnej propozycji programowej.

"Noc mauzoleów"

Do godz. 12.00 trzeba obskoczyć jak najwięcej pomników. Przy każdym 5 minutowa warta i apel. Taki prawdziwy. Z trzaskaniem obcasami. G00 i Kowlak już się piszą. Mogę liczyć i na Ciebie?

--
s00