[Czuwaj] ;-)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 21 Maj 2007, 23:12:00 CEST

21-05-07, Łukasz Pierzchalski <admin w torun.zhp.pl> napisał(a):

> W ty przypadku ustawa o ochronie danych osobowych nie obowiązuje. To tak
> samo jak wyczytać na stronie Kancelarii Prezydenta, gdzie mieszka Prezydent
> RP.
> Dane które podałem są ogólnodostępne dla wszystkich użytkowników internetu.

Pozdrawiam wszystkich "Szerloków". A myślałem że napis pod prezentacją

"(c) g00rek 2007"

może być podpowiedzią, ale chyba jest to zbyt mglista wskazówka <rotfl> <rotfl>
Nie, nie jestem w żaden sposób związany z firmą "Lilijka.com".

Chyba już kiedyś wyłożyłem na tej liście mój pogląd na temat
wykorzystywania harcerskiego nazewnictwa do działalności biznesowej i
na jakich zasadach powinno się to odbywać.

P.S. No nie moge ciągle uwierzyc, że musieliście sprawdzać właściciela
domeny <lol>