[Czuwaj] Kim jesteśmy, było: Rajd Taktyk

Szumyk szumyk w gmail.com
Wto, 22 Maj 2007, 12:15:21 CEST

Michał Górecki napisał(a):
> Otóz mam wrażenie, że dla niektórych nie jesteśmy wcale ruchem
> skautowym na który miały wpływy tate ruchy, tylko ruchem składającym
> sie niemalże w równym stopniu ze składowych podanych przeze mnie.
> Natomiast zastanawiam się, czy rzeczywiście nie powinniśmy przyjrzec
> się bliżej naszym zaożeniom i Ojcom Założycielom pod tym kątem.
>
> Nadużywanie słowa Ojczyzna (obecne w pracy niektórych drużyn) też
> plasuje nas mocno po prawej stronie, rzekłbym czasami w okolicy
> Młodziezy Wszechpolskiej.
> g00rek
Goorek

Ty chyba jednak trochę bujasz w jakiś obłokach, i usiłujesz nam coś
wmówić co nijak się ma do rzeczywistości.
Środowiska takie jak ten "Taktyk", to jednak bardzo wąski margines w
ZHP, a nadużywanie słowa Ojczyzna...

Podam taki dziwny może przykład.

Środowisko mokotowskie jest wydaje mi się przez ciebie celowane jako
przykład takiego "romantycznego",  "ojczyźnianego" harcerstwa ...

Czy nie  zastanowiło cię czemu jednak to od nich jedzie taka silna
(ilościowo) ekipa na Jambo ? Poza faktem oczywiście Rafała B. :)

Chyba jednak można mądrze mówić Ojczyzna i być harcerstwem w światowym
skautingu.... ?

Szumyk