[Czuwaj] namioty dla druzyny

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 29 Maj 2007, 11:09:12 CEST

Abstrahując już od sensu kupowania tanich hipermarketowych namiotów to zdecydowanie 6 namiotów 2-osobowych. Są względnie lekkie i na wędrówkach można przytoczyć je do plecaków.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ im. "Wigierczyków"